sobota, 15 października 2011

Sagging = gang banging?

Któregoś razu, gdy mój znajomy się pochylił, zdziwiłam się, jak ma opuszczone spodnie... Mogłam w połowie zobaczyć jego majtki :P Ku mojemu zdziwieniu więcej moich znajomych nosi spodnie w ten sposób.
Okazuje się, że ten styl noszenia spodni ma swoją nazwę - nazywa się sagging.



Moim zdaniem, to wygląda dobrze, dopóki koszulka zasłania pośladki. Gorzej, gdy się podwija i ukazują się sprane majtki :( Takiego widoku doświadczyłam ostatnio, kiedy facet siedzący naprzeciwko mnie wysiadał z kolejki.

Jak oglądam niektóre zdjęcia, zastanawiam się, czy to w ogóle jest wygodne i jak duże kroki można wykonać :P



O czym warto pamiętać, decydując się na taki styl? Na pewno o dobrze dobranych majtkach. Mogą być jednolite, wzorzyste, byle by były czyste, nie sprane i nie dziurawe.



Co jeszcze? Spodnie powinny mieć proste nogawki, pod żadnym pozorem nie rozszerzane u dołu!

O czym jeszcze należy wiedzieć, nosząc opuszczone spodnie?

Zobacz: Guido, wigger, Gotti boy - malowany chłopiec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz