poniedziałek, 10 października 2011

Co lubimy, a czego nie lubimy w zachowaniu polskich facetów? cz. 2.

Jest i obiecany ciąg dalszy :) Dzisiaj więcej o tym, co lubimy. Przejrzałam kilka forów, jak kobiety wypowiadają się na ten temat. Fajnym przykładem było "mijacie na ulicy dziecko, on się uśmiechnie i odmacha małemu". Część kobiet uznała, że to przejaw przedawkowania filmów familijnych, ale ja to uważam za urocze, pewnie dlatego, że sama mam małą siostrzyczkę :) Jednak najczęściej wymienianymi cechami i zachowaniami były podane niżej cechy.

7. Tajemniczość
Nie warto od razu opowiadać całej historii swojego życia. Fajnie będzie zostawić pewne rzeczy na później :)
6. Pasja
Uwielbiamy, kiedy faceci są otwarci na świat i gdy ich pasje są ukierunkowane na zewnątrz, ale niekoniecznie :)
5. Zachowanie odpowiedniego dystansu
Odległość między dwoma komunikującymi się osobami jest uwarunkowana kulturowo, jednak są i tacy, którzy zachowują mniejszy dystans niż inni. Jeśli nasz rozmówca robi kroki do tyłu, nie podążamy za nim. Spokojnie, z czasem ten dystans się zmniejszy.
4. Zrozumienie
Nie trzeba komentować tego, co kobieta mówi. Wystarczy jakiś gest, jak np. przytulenie.
3. Inteligencja
Pisałam któregoś razu o błędach ortograficznych. Jednak pewne braki wychodzą też w mowie. Najczęstszymi błędami są "wyszłem" ("wyszedłem"), "rozumie" ("rozumiem"), a także "swetr" ("sweter") i wiele innych przekręceń...
2. Umiejętność słuchania
Kiedy kobieta mówi, warto odłożyć pewne rzeczy na bok, np. wiadomości od kumpla. Można potakiwać, a jeśli to nie wystarczy, warto powtórzyć to, co ona przed chwilą powiedziała, własnymi słowami.
1. Poczucie humoru
Bardzo fajnie, jak facet potrafi sypać żartami. Dzięki temu atmosfera się rozluźnia i robi się znacznie przyjemniej. W ten sposób najłatwiej się buduje więzi.

Zobacz też: Jak podrywać?, Charakter idealnego mężczyzny, Co lubimy, a czego nie lubimy...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz